Strona główna / Jak działa teleopieka rodzinna
Jak działa teleopieka rodzinna
BEZPIECZEŃSTWO I ZDROWIE
Odzyskaj spokój o najbliższe osoby
Teleopieka to połączenie nowoczesnej technologii z możliwością sprawowania zdalnej opieki
nad bliskimi osobami. Dzięki opasce telemedycznej SiDLY seniorzy są pod troskliwą opieką, mogą cieszyć się samodzielnością, a ich rodziny odzyskują spokój o najbliższe osoby.
Wsparcie samodzielności seniorów
oraz codziennej aktywności fizycznej
Całodobowa opieka z możliwością wezwania
pomocy oraz monitorowanie parametrów życiowych
Możliwość opieki nad osobami z objawami
demencji w ich własnym środowisku domowym
Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa osobom
samotnym lub pozostającym bez opieki przez dłuższy czas
POWIADOMIENIA I POMIAR PARAMETRÓW
Jak działa teleopieka rodzinna??
1 / Pobierz aplikację
Aplikację SiDLY CARE możesz pobrać ze sklepu Google Play lub App Store. W trakcie instalacji będziesz musiał uzupełnić niezbędne dane, m.in. numer IMEI opaski, który znajdziesz na odwrocie pudełka, w którym otrzymałeś opaskę. Znajduje się on także na wewnętrznej części urządzenia.
2 / Szeroki zakres funkcjonalności
Dzięki aplikacji mobilnej możesz w sposób zdalny opiekować się bliskimi, m.in.:
- widzisz archiwalne pomiary tętna i saturacji, a także możesz wywołać pomiar chwilowy,
- możesz odbierać powiadomienia alarmowe oraz widzieć ich historię oraz lokalizację zdarzeń,
- monitorujesz aktywność,
- możesz ustawić powiadomienia m.in. o przekroczeniu granicznych wartości pomiarów parametrów tętna i saturacji,
- alarm wyjścia poza określoną strefę (przydane w przypadku osób z zaburzeniami pamięci), alarm rozładowania baterii czy zdjęcia opaski.
3 / Powiadomienia alarmowe w aplikacji
W sytuacji złego samopoczucia, objawów pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia bezpieczeństwa, senior może użyć przycisku alarmowego SOS, który znajduje się na opasce. W przypadku upadku i utraty przytomności powiadomienie wysyłane jest automatycznie. Wszystkie powiadomienia trafią do wskazanego opiekuna, który może połączyć się bezpośrednio z opaską oraz zareagować udzielając odpowiedniej pomocy lub wsparcia.
w 2022 roku
Ratownicy medyczni w alarmowym Centrum Teleopieki przeprowadzili
Akcji ratujących zdrowie lub życie naszych podopiecznych
Interwencja ratowników medycznych SiDLY zakończyło się wezwaniem 112
Pomocy udzielili opiekunowie, bliscy lub sąsiedzi wskazani do kontaktu
TECHOLOGIA RATUJĄCA ŻYCIE
Techonologia ratująca życie
Posłuchaj jak nasza technologia ratuje życie i zdrowie. Użytkowniczka opaski przewróciła się, nie musiała czekać na pomoc kilka godzin, gdyż algorytmy detekcji upadków wysłały powiadomienie do naszego telecentrum.
Wybierając pakiet opieki ratowników medycznych zyskujesz bezpłatny dostęp do aplikacji mobilnej przez cały okres trwania umowy!
Odtwórz wideo