Jak działa teleopieka medyczna
Odzyskaj spokój o najbliższe osoby
Wsparcie samodzielności seniorów
Całodobowa opieka z możliwością wezwania
Możliwość opieki nad osobami z objawami
Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa osobom
Opaska łączy się z aplikacją mobilną na telefonie opiekuna. Możesz także skorzystać z pakietu całodobowej opieki ratowników medycznych w alarmowym Centrum Teleopieki SiDLY. Sprawdź, jak działa teleopieka w obu dostępnych pakietach.
Połączenie z ratownikami
Jak działa teleopieka ratowników medycznych?
1 / Uzupełnij dane użytkownika
W opasce, którą kupisz znajduje się KARTA SIM. Abyśmy mogli wybrać operatora sieci GSM o najlepszym zasięgu w miejscu zamieszkania użytkownika, niezbędne jest, abyś uzupełnił dane w Karcie Pacjenta. Zwróć uwagę na podanie dokładnego adresu przebywania użytkownika opaski. Link do wypełnienia elektronicznej karty pacjenta otrzymasz po zakupie w wiadomości e-mail lub sms, w zależności od wybranej przez Ciebie formy kontaktu z nami.
2 / Noś opaskę na nadgarstku
Opaska wyposażona jest w czujnik założenia/zdjęcia – gdy jest na ręce seniora aktywne są wszystkie jej funkcje a użytkownik jest bezpieczny i może cieszyć się funkcjonalnością opaski. W przypadku braku jej założenia, informacja jest widoczna w aplikacji i na platformie.
3 / Wsparcie codziennej aktywności
4 / Wciśnij przycisk SOS, gdy potrzebujesz pomocy
W sytuacji złego samopoczucia, objawów pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia bezpieczeństwa, senior może
użyć przycisku alarmowego SOS, który znajduje się na opasce. Bez obaw – jego wciśnięcie nie wymaga wykazania się precyzją ani dużą siłą. Przycisk znajduje się w centralnym punkcie opaski, wyróżnia się białym kolorem oraz różnym od obudowy materiałem wykonania. Wszystko po to, by w sytuacji niebezpiecznej, stresowej nie było konieczności zastanawiania się nad wyborem odpowiedniego przycisku lub funkcji na wyświetlaczu.
5 / Upadłeś i straciłeś przytomoność?
Zawroty głowy? Omdlenia? Gdy senior upadnie i pozostanie w bezruchu opaska wyśle automatyczne powiadomienie o podejrzeniu upadku. Alarm aktywuje się w sytuacji pozostania seniora w bezruchu. Jeśli upadek nie spowodował utraty przytomności – należy użyć przycisku SOS.
6 / Połączenie z ratownikami medycznymi
Sygnały alarmowe odbierane są całą dobę przez ratowników medycznych w Centrum Teleopieki SiDLY. W
chwili alarmu do systemu telemedycznego zostają także przesłane aktualne pomiary tętna i saturacji, a także lokalizacja
seniora. Ratownicy medyczni wykonują połączenie głosowe na opaskę, aby zebrać wywiad medyczny. W zależności od zaistniałej sytuacji podejmują odpowiednią reakcję.
7 / Szybka reakcja
Sygnały alarmowe odbierane są całą dobę przez ratowników medycznych w Centrum Teleopieki SiDLY. W
Jeśli stan zdrowia seniora wymaga pomocy medycznej, ratownicy z Centrum Teleopieki SiDLY wzywają pomoc pod numerem 112. O sytuacji powiadamiają także osoby wskazane do kontaktu przez seniora. W przypadku, gdy pomoc medyczna nie jest niezbędna, ratownicy udzielają wsparcia i porady, rozmawiają z seniorem lub powiadamiają osoby kontaktowe o konieczności wizyty u seniora.seniora. Ratownicy medyczni wykonują połączenie głosowe na opaskę, aby zebrać wywiad medyczny. W zależności od zaistniałej sytuacji podejmują odpowiednią reakcję.