Zapewniamy bezpieczeństwo i zwiększamy komfort życia.
Pomagamy ludziom m.in. w trakcie nagłych zawałów,
udarów, upadków w domu, utraty przytomności.
Jak działa opaska SiDLY?
Jak działa teleopieka?
1
WYSYŁASZ ALARM
Wciśnij przycisk SOS zawsze, gdy czujesz niepokojące objawy dotyczące Twojego zdrowia lub bezpieczeństwa. W sytuacji upadku, opaska automatycznie połączy się z ratownikiem medycznym, przekazując także informację o miejscu zdarzenia.
2
NATYCHMIASTOWY ODBIÓR
Naciśnięcie przycisku SOS na opasce powoduje wysłanie alarmu do centrum alarmowego. Sygnał ten odbierany jest przez zespół ratowników medycznych, którzy na podstawie wywiadu oraz historii medycznej pacjenta dokonują oceny aktualnej sytuacji. W chwili wysłania alarmu opaska przesyła jej aktualną lokalizację oraz wyniki pomiarów poglądowych parametrów życiowych – tętna i saturacji.
3
SZYBKA REAKCJA
Dzięki zamontowanemu w opasce modułowi komunikacji, pacjent może bezpośrednio rozmawiać z ratownikiem przez opaskę. Nie potrzebuje żadnego dodatkowego urządzenia czy telefonu. W zależności od stanu zdrowia pacjenta, ratownicy mogą podjąć decyzję o wezwaniu zespołu ratownictwa medycznego, powiadomieniu osób bliskich, konieczności odbycia wizyty u specjalisty czy edukacji prozdrowotnej.
Jak mogę zamówić teleopiekę?
Opaskę SiDLY możesz kupić:



Jak aktywować opaskę?
Aby aktywować opaskę SiDLY oraz usługę teleopieki należy wykonać poniższe czynności:
- Zaloguj się na platformie SiDLY
- Wejdź na stronę www.sidly-platform.com i uzupełnij niezbędne dane logowania.
- Rzetelnie wypełnij Kartę Pacjenta
- Po zalogowaniu się na platformie SiDLY poprosimy Cię o wypełnienie Karty Pacjenta – ankiety społeczno-medycznej, która pozwoli nam skutecznie zadbać o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo. Wszystkie podane przez Ciebie informacje stanowią tajemnicę i odpowiedni je zabezpieczamy. Po wypełnieniu wszystkich informacji, ankieta zostanie przesłana do centrum alarmowego.
- Naładuj swoją opaskę.
- Przed uruchomieniem usługi teleopieki należy naładować opaskę odkładając ją na stację ładowania indukcyjnego. Opaskę należy umieścić na ładowarce przyciskiem do góry. Podczas ładowania na opasce będą się świeciły diody w dwóch kolorach: zielonej i czerwonej. Kiedy opaska zostanie naładowana poinformuje Cię o tym komunikat „bateria naładowana” i zgaśnie czerwona dioda. Od tej chwili opaska jest gotowa do użycia.
- Misja: aktywacja!
- Aktywacja usługi teleopieki rozpoczyna się w momencie przesłania Karty Pacjenta oraz akceptacji wszystkich niezbędnych oświadczeń. Kiedy wszystkie informacje i dokumenty są zaktualizowane w systemie, otrzymasz wiadomość SMS na podany numer telefonu. Zwykle proces weryfikacji oświadczeń trwa do 48 h roboczych. Wykonaj wtedy testowe połączenie SOS.
- Testowe połączenie SOS
- Po naładowaniu opaski i otrzymaniu wiadomości aktywacyjnej wskazane jest wykonanie połączenia testowego:
- wciśnij guzik SOS na opasce SiDLY (okrągły przycisk na środku opaski),
- usłyszysz komunikat głosowy “wysyłanie wiadomości SOS”,
- zobaczysz zapalenie się niebieskiej i czerwonej diody,
- po kilkunastu sekundach odezwie się ratownik medyczny z centrum alarmowego.
Połączenie testowe wykonujemy tylko 1 raz.
LICZY SIĘ CZAS!
Pamiętaj, że teleopieka wspiera proces udzielania pomocy w przypadku, gdy nie jesteś w stanie samodzielnie wezwać służb ratowniczych pod numerem 112, nie możesz przemieścić się do telefonu lub upadłeś tracąc przytomność.
Opaska korzysta z zasięgu sieci telefonii komórkowej 2G. Pamiętaj, że opaska wyśle sygnał alarmowy tylko wtedy, gdy będziesz w jej zasięgu. Współpracujemy ze wszystkimi operatorami sieci komórkowych.