JAK DZIAŁA TELEOPIEKA?

Teleopieka to połączenie nowoczesnej technologii z możliwością sprawowania zdalnej opieki
nad bliskimi osobami. Dzięki opasce telemedycznej SiDLY seniorzy są pod troskliwą opieką,
mogą cieszyć się samodzielnością, a ich rodziny odzyskują spokój o najbliższe osoby.

Wsparcie codziennej aktywności oraz samodzielności seniorów

Całodobowa opieka z możliwością wezwania pomocy oraz monitorowanie parametrów życiowych

Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa osobom samotnym lub pozostającym bez opieki przez dłuższy czas

Możliwość opieki nad osobami z objawami demencji w ich własnym środowisku domowym

Opaska łączy się z aplikacją mobilną na telefonie opiekuna. Możesz także skorzystać z pakietu całodobowej opieki ratowników medycznych w alarmowym Centrum Teleopieki SiDLY. Sprawdź, jak działa teleopieka w obu dostępnych pakietach.

JAK DZIAŁA TELEOPIEKA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH?

1. UZUPEŁNIJ DANE UŻYTKOWNIKA

W opasce, którą kupisz znajduje się KARTA SIM. Abyśmy mogli wybrać operatora sieci GSM o najlepszym zasięgu w miejscu zamieszkania użytkownika, niezbędne jest, abyś uzupełnił dane w Karcie Pacjenta. Zwróć uwagę na podanie dokładnego adresu przebywania użytkownika opaski. Link do wypełnienia elektronicznej karty pacjenta otrzymasz po zakupie w wiadomości e-mail lub sms, w zależności od wybranej przez Ciebie formy kontaktu z nami.

2. NOŚ OPASKĘ NA NADGARSTKU

Opaska wyposażona jest w czujnik założenia/zdjęcia – gdy jest na ręce seniora aktywne są wszystkie jej funkcje.
Pamiętaj, że jeśli opaska nie znajduje się na nadgarstku użytkownika, nie będzie działał m.in. detektor upadku i
omdlenia, a także nie będą wykonywane pomiary tętna i saturacji.

3. WSPARCIE CODZIENNEJ AKTYWNOŚCI

Opaska jest odporna na zachlapania, dzięki czemu senior może w niej brać szybki prysznic, myć naczynia czy
spacerować niezależnie od pogody. Dzięki połączeniu z aplikacją można monitorować aktywność – liczbę kroków i
pokonany dystans oraz wyznaczać sobie nowe cele. Opaska wykonuje także cykliczne pomiary tętna i saturacji,
których wyniki można znaleźć w aplikacji. Opaska przypomina także np. o zażyciu leków. Opaska telemetryczna SiDLY to
codzienny towarzysz aktywności seniora oraz opiekun, zapewniający poczucie bezpieczeństwa.

4. WCIŚNIJ PRZYCISK SOS, GDY POTRZEBUJESZ POMOCY

W sytuacji złego samopoczucia, objawów pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia bezpieczeństwa, senior może
użyć przycisku alarmowego SOS, który znajduje się na opasce. Bez obaw – jego wciśnięcie nie wymaga wykazania się
precyzją ani dużą siłą. Przycisk znajduje się w centralnym punkcie opaski, wyróżnia się białym kolorem oraz różnym
od obudowy materiałem wykonania. Wszystko po to, by w sytuacji niebezpiecznej, stresowej nie było konieczności
zastanawiania się nad wyborem odpowiedniego przycisku lub funkcji na wyświetlaczu.

5.UPADŁEŚ I STRACIŁEŚ PRZYTOMNOŚĆ?

Zawroty głowy? Omdlenia? Gdy senior upadnie i pozostanie w bezruchu opaska wyśle automatyczne powiadomienie o podejrzeniu upadku. Alarm aktywuje się w sytuacji pozostania seniora w bezruchu. Jeśli upadek nie spowodował utraty przytomności – należy użyć przycisku SOS.

6.POŁĄCZENIE Z RATOWNIKAMI MEDYCZNYMI

Sygnały alarmowe odbierane są całą dobę przez ratowników medycznych w Centrum Teleopieki SiDLY. W
chwili alarmu do systemu telemedycznego zostają także przesłane aktualne pomiary tętna i saturacji, a także lokalizacja
seniora. Ratownicy medyczni wykonują połączenie głosowe na opaskę, aby zebrać wywiad medyczny.

7.SZYBKA REAKCJA

Jeśli stan zdrowia seniora wymaga pomocy medycznej, ratownicy z Centrum Teleopieki SiDLY wzywają pomoc pod numerem 112. O sytuacji powiadamiają także osoby wskazane do kontaktu przez seniora. W przypadku, gdy pomoc medyczna nie jest niezbędna, ratownicy udzielają wsparcia i porady, rozmawiają z seniorem lub powiadamiają osoby kontaktowe o konieczności wizyty u seniora.

BEZPŁATNA APLIKACJA MOBILNA! WYBIERAJĄC PAKIET OPIEKI RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH ZYSKUJESZ
BEZPŁATNY DOSTĘP DO APLIKACJI MOBILNEJ PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY

JAK DZIAŁA TELEOPIEKA RODZINNA?

1. POBIERZ APLIKACJĘ

Aplikację SiDLY CARE możesz pobrać ze sklepu Google Play lub App Store. W trakcie instalacji będziesz musiał uzupełnić niezbędne dane, m.in. numer IMEI opaski, który znajdziesz na odwrocie pudełka, w którym otrzymałeś opaskę. Znajduje się on także na wewnętrznej części urządzenia.

2. SZEROKI ZAKRES FUNKCJONALNOŚCI

Dzięki aplikacji mobilnej możesz w sposób zdalny opiekować się bliskimi:
  • widzisz archiwalne pomiary tętna i saturacji, a także możesz wywołać pomiar chwilowy,
  • możesz odbierać powiadomienia alarmowe oraz widzieć ich historię oraz lokalizację zdarzeń,
  • monitorujesz aktywność,
  • możesz ustawić powiadomienia o przekroczeniu granicznych wartości pomiarów parametrów tętna i saturacji, alarm wyjścia poza określoną strefę (przydane w przypadku osób z zaburzeniami pamięci), alarm rozładowania baterii czy zdjęcia opaski.

3. POWIADOMIENIA ALARMOWE W APLIKACJI

W sytuacji złego samopoczucia, objawów pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia bezpieczeństwa, senior może użyć przycisku alarmowego SOS, który znajduje się na opasce. W przypadku upadku i utraty przytomności powiadomienie wysyłane jest automatycznie. Wszystkie powiadomienia trafią do wskazanego opiekuna, który może połączyć się bezpośrednio z opaską oraz zareagować udzielając odpowiedniej pomocy lub wsparcia.
Shopping Cart

FORMULARZ KONTAKTOWY

Zadaj pytanie, a odpowiedź otrzymasz na wskazany adres e-mail do 48h od wysłania
Chroń swoje dane. W wiadomości nie wysyłaj swoich pełnych danych osobowych, numeru
karty kredytowej/ debetowej, swojego numeru PIN, numeru dowodu osobistego czy numeru PESEL.