Teleopieka to połączenie nowoczesnej technologii z możliwością sprawowania zdalnej opieki
nad bliskimi osobami. Dzięki opasce telemedycznej SiDLY seniorzy są pod troskliwą opieką,
mogą cieszyć się samodzielnością, a ich rodziny odzyskują spokój o najbliższe osoby.
W opasce, którą kupisz znajduje się KARTA SIM. Abyśmy mogli wybrać operatora sieci GSM o najlepszym zasięgu w miejscu zamieszkania użytkownika, niezbędne jest, abyś uzupełnił dane w Karcie Pacjenta. Zwróć uwagę na podanie dokładnego adresu przebywania użytkownika opaski. Link do wypełnienia elektronicznej karty pacjenta otrzymasz po zakupie w wiadomości e-mail lub sms, w zależności od wybranej przez Ciebie formy kontaktu z nami.
Opaska wyposażona jest w czujnik założenia/zdjęcia – gdy jest na ręce seniora aktywne są wszystkie jej funkcje.
Pamiętaj, że jeśli opaska nie znajduje się na nadgarstku użytkownika, nie będzie działał m.in. detektor upadku i
omdlenia, a także nie będą wykonywane pomiary tętna i saturacji.
Opaska jest odporna na zachlapania, dzięki czemu senior może w niej brać szybki prysznic, myć naczynia czy
spacerować niezależnie od pogody. Dzięki połączeniu z aplikacją można monitorować aktywność – liczbę kroków i
pokonany dystans oraz wyznaczać sobie nowe cele. Opaska wykonuje także cykliczne pomiary tętna i saturacji,
których wyniki można znaleźć w aplikacji. Opaska przypomina także np. o zażyciu leków. Opaska telemetryczna SiDLY to
codzienny towarzysz aktywności seniora oraz opiekun, zapewniający poczucie bezpieczeństwa.
W sytuacji złego samopoczucia, objawów pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia bezpieczeństwa, senior może
użyć przycisku alarmowego SOS, który znajduje się na opasce. Bez obaw – jego wciśnięcie nie wymaga wykazania się
precyzją ani dużą siłą. Przycisk znajduje się w centralnym punkcie opaski, wyróżnia się białym kolorem oraz różnym
od obudowy materiałem wykonania. Wszystko po to, by w sytuacji niebezpiecznej, stresowej nie było konieczności
zastanawiania się nad wyborem odpowiedniego przycisku lub funkcji na wyświetlaczu.
Sygnały alarmowe odbierane są całą dobę przez ratowników medycznych w Centrum Teleopieki SiDLY. W
chwili alarmu do systemu telemedycznego zostają także przesłane aktualne pomiary tętna i saturacji, a także lokalizacja
seniora. Ratownicy medyczni wykonują połączenie głosowe na opaskę, aby zebrać wywiad medyczny.
Skontaktuj się z nami pod numerem infolinii +48 222 437 737
Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze w godz. 9.00-17.00