NAJCZĘSTSZE PYTANIA
1. Zakup opaski
- w sklepie internetowym TELEOPIEKOMAT.PL – KUP TERAZ
- za pośrednictwem infolinii pod numerem telefonu: + 48 222 437 737. Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 8.00-17.00.
- w Teleopiekomatach na terenie wybranych sklepów sieci Biedronka.
2. Płatność
- płatność BLIK
- szybki przelew
- płatność przy odbiorze
- płatność przelewem tradycyjnym.
- Przejdź do kasy i w polu opcja płatności wybierz BLIK
- Wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK, który znajdziesz w swojej aplikacji bankowej.
- Wróć do swojej aplikacji bankowej i w wyznaczonym czasie potwierdź transakcję.
- Przejdź do kasy i w polu opcja płatności wybierz płatność przez TPay.
- Po wybraniu TPay następuje przekierowanie na stronę płatniczą, gdzie pierwsza zakładka “Przelew online” prezentuje listę dostępnych banków.
- Z tej listy należy wybrać swój bank.
- Po wybraniu swojego banku następuje przekierowanie do bankowości internetowej, gdzie po zalogowaniu wystarczy potwierdzić automatycznie wypełniony formularz przelewu.
- Ze względów bezpieczeństwa opcja szybkiego przelewu nie jest dostępna w punktach teleopieki zlokalizowanych na terenie wybranych sklepów sieci Biedronka.
Wejdź na stronę https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-pobraniowa-z paczkomatupaczkopunktu i sprawdź możliwe formy płatności.
KURIEROpłatę za zamówienie będziesz musiał uiścić przy odbiorze. Nie każdy kurier posiada przy sobie terminal płatniczy, dlatego warto, abyś przygotował odliczoną kwotę w gotówce. Możesz także skontaktować się wcześniej z kurierem i upewnić, że będzie posiadał przy sobie terminal. Przed dostawą otrzymasz wiadomość sms od dostawcy – firmy DPD – z numerem telefonu kuriera.
Dane do płatności otrzymasz w wiadomości e-mail. Jeśli po zamówieniu nie widzisz wiadomości z danymi sprawdź SPAM.
Dane do przelewu:Numer konta: 75 1090 2590 0000 0001 5094 0638
Odbiorca płatności: Teleopieka Medyczna Sp. z o.o. / Warszawa
Tytuł: NUMER ZAMÓWIENIA
3. Dostawa
Aktualnie możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy kurierem DPD oraz do wybranego paczkomatu INPOST.
4. Opaska SiDLY
Nie. Opaska nie posiada funkcji nasłuchu otoczenia. Nie może jej także uruchomić osoba trzecia – z poziomu aplikacji, platformy czy połączenia telefonicznego. Opaska wysyła żądanie połączenia z Centrum Alarmowym poprzez wyzwolenie sygnału alarmowego.
Prowadzenie nasłuchu bez wyraźnej zgody osoby podsłuchiwanej jest NIELEGALNE!
Osoba, która używa podsłuchu zasadniczo łamie prawo. Przede wszystkim postępuje niezgodnie z artykułem 267 Kodeksu karnego. Potajemne nagrywanie może być także traktowane jako naruszenie ochrony dóbr osobistych. Podsłuchiwanie łamie konstytucyjne prawo do swobody i ochrony komunikowania się oraz prawo do prywatności.
Opaskę można nosić zarówno na lewej, jak i na prawej ręce. Opaska noszona na lewej ręce zbiera dokładniejsze pomiary, dlatego zalecamy, aby pacjenci nosili opaskę na lewej ręce.
Aby dodać własne numery prosimy o kontakt na:
- mail: helpdesk@sidly.org
- telefon: +48 222 437 737 (w godzinach 9:00-17:00)
Na częstotliwość występowania fałszywych upadku ma bezpośrednio wpływ poziom czułości detekcji upadku, która można konfigurować z poziomu platformy.
5. Platforma i aplikacja
Opaska wyposażona jest w system weryfikujący poprawność wykonanych pomiarów – jeśli Pacjent jest w ciągłym ruchu, np. podczas szybkiego spaceru, pomiary mogą zostać odrzucone, jako obarczone błędem pomiarowyym. Opaska weryfikuje dokładność wykonanych pomiarów , dlatego odstępy czasu między poszczególnymi wynikami mogą nie być identyczne.
6. Usługa teleopieki
Nie. Teleopieka nie zastępuje numeru 112 ani działania służb ratowniczych, ale uzupełnia go o dodatkowe możliwości. Teleopieka wspiera proces udzielania pomocy w przypadku, gdy dana osoba nie jest w stanie samodzielnie wezwać służb ratowniczych, nie może przemieścić się do telefonu lub upadła tracąc przytomność. Jest to szczególnie istotne wsparcie w przypadku osób samotnych lub pozostających przez dłuższy czas bez opieki.
Nie, opaska SiDLY jest osobistym urządzeniem. Jest indywidualnie przypisana do Karty Pacjenta. Dzięki zawartym w niej danych możemy lepiej dbać o bezpieczeństwo Pacjenta, a w sytuacji zagrożenia pomoc zostanie udzielona szybciej.
7. Reklamacja
Wybierz dogodną formę kontaktu z nami
Zadzwoń do nas
Telefon do nas to najszybszy sposób rozwiązania Twojej sprawy. Zadzwoń pod numer + 48 222 437 737. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 9.00-17.00.
Koszt połączenia z infolinią wg taryfy Twojego operatora.
Nasi Konsultanci odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i postarają się rozwiązać zgłoszone trudności już podczas rozmowy. Jeśli nie będzie to możliwe, przekażą reklamację do dalszej analizy i wyjaśnienia przez dedykowany zespół.
Jeśli wolisz napisać, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: helpdesk@teleopiekomat.pl
Jeśli to możliwe w tytule wiadomości wpisz numer IMEI opaski oraz przyczynę zgłoszenia, np. Klient nr XXX / reklamacja.
Nasz adres do korespondencji:
Teleopieka Medyczna Sp. z o.o.
ul. Kasprowicza 47
01-836 Warszawa
- Zanim złożysz reklamację sprawdź otrzymane faktury, zakres posiadanej usługi i zasady jej działania, aktualne umowy, regulaminy, inne dokumenty, które pomogą w wyjaśnieniu sprawy.
- Jeśli jednak zdecydujesz, że Twoja sprawa wymaga naszego wyjaśnienia przygotuj:
- dane, które pozwolą nam na Twoją identyfikację – imię, nazwisko
- dane kontaktowe: numer telefonu i/lub adres e-mail i/lub adres pocztowy ( w zależności od wybranego sposobu wysyłki bądź dostarczenia Reklamacji).
- Numer IMEI opaski i/lub numer umowy, której dotyczy Twoja Reklamacja,
- opis Twojej sprawy wraz z datą zaistnienia zdarzenia oraz Twoje oczekiwania (np. naprawa/wymiana urządzenia, zwrot poniesionej opłaty etc.),
- numer faktury, jeśli reklamacja dotyczy płatności za usługę,
- numer Twojego rachunku bankowego, jeśli Twoim oczekiwaniem jest zwrot pieniędzy.
- Ważne:
- W przypadku pisemnej rezygnacji nie zapomnij o złożeniu własnoręcznego podpisu.
- Informujemy także, że kontakt m.in. przez media społecznościowe nie jest skuteczną formą zgłoszenia i nie będzie traktowany jako podstawa rozpatrzenia reklamacji.
- Pamiętaj. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona musi do nas trafić. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, jednak zachowanie odpowiedniej powyżej opisanej formy zgłoszenia oraz sposobu kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pozwoli na jej szybsze rozpatrzenie.
- Odpowiemy niezwłocznie po zapoznaniu się z Twoją sprawą. Większość spraw rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.
- W każdej chwili możesz otrzymać informację o statusie sprawy, kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta pod numerem + 48 222 437 737. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 9.00-17.00. Koszt połączenia z infolinią wg taryfy Twojego operatora.
- Odpowiedź na swoje zgłoszenie otrzymasz w formie elektronicznej, pisemnej lub telefonicznie, adekwatnie do formy złożenia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od zarejestrowania zgłoszenia.
8. Odstąpienie od umowy
-
- Masz 14 dni na odstąpienie od Umowy, liczone od odbioru przesyłki. Pamiętaj, że w przypadku odstąpienia od umowy jesteś zobowiązany odesłać nam kompletny produkt, nie noszący znaków użytkowania.
- Wypełnij wzór formularza odstąpienia od Umowy – możesz go pobrać klikając w link: FORMULARZ ODSTĄPIENIA
- Zapakuj kompletny sprzęt i włóż Formularz do środka.
- Wyślij przesyłkę na własny koszt pod adres:
- Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
- Do 14 dni otrzymasz zwrot kosztów zakupu na wskazany numer konta bankowego.
- Zanim złożysz reklamację sprawdź otrzymane faktury, zakres posiadanej usługi i zasady jej działania, aktualne umowy, regulaminy, inne dokumenty, które pomogą w wyjaśnieniu sprawy.
- Jeśli jednak zdecydujesz, że Twoja sprawa wymaga naszego wyjaśnienia przygotuj:
- dane, które pozwolą nam na Twoją identyfikację – imię, nazwisko
- dane kontaktowe: numer telefonu i/lub adres e-mail i/lub adres pocztowy ( w zależności od wybranego sposobu wysyłki bądź dostarczenia Reklamacji)
- Numer IMEI opaski i/lub numer umowy, której dotyczy Twoja Reklamacja
- opis Twojej sprawy wraz z datą zaistnienia zdarzenia oraz Twoje oczekiwania (np. naprawa/wymiana urządzenia, zwrot poniesionej opłaty etc.)
- numer faktury, jeśli reklamacja dotyczy płatności za usługę
- numer Twojego rachunku bankowego, jeśli Twoim oczekiwaniem jest zwrot pieniędzy
- Ważne:
- W przypadku pisemnej rezygnacji nie zapomnij o złożeniu własnoręcznego podpisu
- Informujemy także, że kontakt m.in. przez media społecznościowe nie jest skuteczną formą zgłoszenia i nie będzie traktowany jako podstawa rozpatrzenia reklamacji
- Pamiętaj. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona musi do nas trafić. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, jednak zachowanie odpowiedniej powyżej opisanej formy zgłoszenia oraz sposobu kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pozwoli na jej szybsze rozpatrzenie
- Odpowiemy niezwłocznie po zapoznaniu się z Twoją sprawą. Większość spraw rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.
- W każdej chwili możesz otrzymać informację o statusie sprawy, kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta pod numerem + 48 222 437 737. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 9.00-17.00. Koszt połączenia z infolinią wg taryfy Twojego operatora.
- Odpowiedź na swoje zgłoszenie otrzymasz w formie elektronicznej, pisemnej lub telefonicznie, adekwatnie do formy złożenia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od zarejestrowania zgłoszenia.
9. Promocja dla klientów "Biedronka"
- Aby skorzystać z promocji dla obecnych i przyszłych Klientów Biedronki należy użyć kodu „BIEDRONKA” podczas składania zamówienia.
- Koszt zakupu opaski z wykorzystaniem kodu: 699,00 zł. Cena regularna wynosi 999,00 zł.
- Miesięczny koszt objęcia rocznym świadczeniem zdrowotnym teleopieki z wykorzystaniem kodu: 39,99 zł. Cena regularna wynosi 50,00 zł.
- Oferta promocyjna obowiązuje do 30 kwietnia 2023 r.
- Pełny Regulamin Promocji „Biedronka” dostępny jest po kliknięciu w link: REGULAMIN PROMOCJI