NAJCZĘSTSZE PYTANIA

1. Zakup opaski

  • w sklepie internetowym TELEOPIEKOMAT.PL – KUP TERAZ
  • za pośrednictwem infolinii pod numerem telefonu: + 48 222 437 737. Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 8.00-17.00.
  • w Teleopiekomatach na terenie wybranych sklepów sieci Biedronka.

2. Płatność

Aktualnie możesz skorzystać z 4 rodzajów płatności:
  • płatność BLIK
  • szybki przelew
  • płatność przy odbiorze
  • płatność przelewem tradycyjnym.
  1. Przejdź do kasy i w polu opcja płatności wybierz BLIK
  2. Wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK, który znajdziesz w swojej aplikacji bankowej.
  3. Wróć do swojej aplikacji bankowej i w wyznaczonym czasie potwierdź transakcję.
Uwaga! Status Twojej płatności najczęściej zmienia się od razu po opłaceniu zamówienia. Czasem jednak może wystąpić opóźnienie w przesyłaniu informacji pomiędzy bankiem, a pośrednikiem płatności i zmiana statusu zamówienia może potrwać od 5 do 15 minut.
  1. Przejdź do kasy i w polu opcja płatności wybierz płatność przez TPay.
  2. Po wybraniu TPay następuje przekierowanie na stronę płatniczą, gdzie pierwsza zakładka “Przelew online” prezentuje listę dostępnych banków.
  3. Z tej listy należy wybrać swój bank.
  4. Po wybraniu swojego banku następuje przekierowanie do bankowości internetowej, gdzie po zalogowaniu wystarczy potwierdzić automatycznie wypełniony formularz przelewu.
  5. Ze względów bezpieczeństwa opcja szybkiego przelewu nie jest dostępna w punktach teleopieki zlokalizowanych na terenie wybranych sklepów sieci Biedronka.
PACZKOMAT – już wkrótce!

Wejdź na stronę https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-pobraniowa-z paczkomatupaczkopunktu i sprawdź możliwe formy płatności.

KURIER

Opłatę za zamówienie będziesz musiał uiścić przy odbiorze. Nie każdy kurier posiada przy sobie terminal płatniczy, dlatego warto, abyś przygotował odliczoną kwotę w gotówce. Możesz także skontaktować się wcześniej z kurierem i upewnić, że będzie posiadał przy sobie terminal. Przed dostawą otrzymasz wiadomość sms od dostawcy – firmy DPD – z numerem telefonu kuriera.

Dane do płatności otrzymasz w wiadomości e-mail. Jeśli po zamówieniu nie widzisz wiadomości z danymi sprawdź SPAM.

Dane do przelewu:

Numer konta: 75 1090 2590 0000 0001 5094 0638
Odbiorca płatności: Teleopieka Medyczna Sp. z o.o. / Warszawa
Tytuł: NUMER ZAMÓWIENIA

To ważne! Nie zmieniaj tytułu płatności – nie dopisuj żadnych dodatkowych danych. Dzięki temu szybciej zidentyfikujemy i zaksięgujemy Twoją płatność, a ty samym szybciej wyślemy opaskę SiDLY.

3. Dostawa

Dostawa na terenie całego kraju jest bezpłatna.

Aktualnie możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy kurierem DPD oraz do wybranego paczkomatu INPOST.

Przewidywany czas dostawy zamówionego pakietu wynosi 2-4 dni roboczych. Składa się na niego czas przygotowania oraz programowania zamówionej opaski oraz czas transportu. Pamiętaj, że jest to przewidywany czas dostawy, który nie bierze pod uwagę zdarzeń losowych czy opóźnień po stronie przewoźnika.

4. Opaska SiDLY

Nie. Opaska nie posiada funkcji nasłuchu otoczenia. Nie może jej także uruchomić osoba trzecia – z poziomu aplikacji, platformy czy połączenia telefonicznego. Opaska wysyła żądanie połączenia z Centrum Alarmowym poprzez wyzwolenie sygnału alarmowego.

Prowadzenie nasłuchu bez wyraźnej zgody osoby podsłuchiwanej jest NIELEGALNE!

Osoba, która używa podsłuchu zasadniczo łamie prawo. Przede wszystkim postępuje niezgodnie z artykułem 267 Kodeksu karnego. Potajemne nagrywanie może być także traktowane jako naruszenie ochrony dóbr osobistych. Podsłuchiwanie łamie konstytucyjne prawo do swobody i ochrony komunikowania się oraz prawo do prywatności. 

Nie, opaska może wykonywać połączenie tylko do telecentrum ratowniczego. Dzięki temu mamy pewność, że w chwili zagrożenia i stresu nasz Pacjent połaczy się z ratownikami medycznymi w Centrum Alarmowym.

Opaskę można nosić zarówno na lewej, jak i na prawej ręce. Opaska noszona na lewej ręce zbiera dokładniejsze pomiary, dlatego zalecamy, aby pacjenci nosili opaskę na lewej ręce.

Standardowo tylko telecentrum ratownicze może wykonać połączenie na opaskę.

Aby dodać własne numery prosimy o kontakt na:

  • mail: helpdesk@sidly.org
  • telefon: +48 222 437 737
  • (w godzinach 9:00-17:00)
W celu zwiększenia poczucia bezpieczeństwa zalecamy nosić opaskę również w trakcie snu.

Na częstotliwość występowania fałszywych upadku ma bezpośrednio wpływ poziom czułości detekcji upadku, która można konfigurować z poziomu platformy.

Opaska wykonuje pomiary za pomocą sensorów usytuowanych na odwrocie opaski. Jeżeli szkiełka sensorów będą zabrudzone lub opaska nie będzie dobrze przylegać do skóry, może to spowodować brak wykonywania wystarczająco wiarygodnych pomiarów.
W opasce można uruchomić tryb nocny, który w podanym przez użytkownika przedziale czasowym wycisza oraz przygasza komunikaty głosowe oraz świetlne poza komunikatem “Wysyłanie wiadomości SOS”. Aby włączyć tryb nocny prosimy o kontakt z infolinią: +48 222 437 737.

5. Platforma i aplikacja

Platforma SiDLY dostępna jest pod adresem sidly-platform.eu. Szczegółowa instrukcja zakładania konta oraz logowania zostanie dołączona do zestawu z opaską.
Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play lub App Store.
Tak, użytkownik może podejrzeć swoje dane z aplikacji mobilnej lub platformy internetowej. Dodatkowo użytkownik ma też możliwość aktualizacji wprowadzonych przez siebie danych, np. w przypadku zmiany dawkowania leku lub wystąpienia zdarzeń zdrowotnych.

Opaska wyposażona jest w system weryfikujący poprawność wykonanych pomiarów – jeśli Pacjent jest w ciągłym ruchu, np. podczas szybkiego spaceru, pomiary mogą zostać odrzucone, jako obarczone błędem pomiarowyym. Opaska weryfikuje dokładność wykonanych pomiarów , dlatego odstępy czasu między poszczególnymi wynikami mogą nie być identyczne.

6. Usługa teleopieki

Tak, ratownicy medyczni w Centrum Alarmowym dyżurują 24 godziny na dobę, każdego dnia roku.

Nie. Teleopieka nie zastępuje numeru 112 ani działania służb ratowniczych, ale uzupełnia go o dodatkowe możliwości. Teleopieka wspiera proces udzielania pomocy w przypadku, gdy dana osoba nie jest w stanie samodzielnie wezwać służb ratowniczych, nie może przemieścić się do telefonu lub upadła tracąc przytomność. Jest to szczególnie istotne wsparcie w przypadku osób samotnych lub pozostających przez dłuższy czas bez opieki.

W celu uzyskania informacji dot. przedłużenia teleopieki prosimy o kontakt z infolinią: +48 222 437 737.
Opaska działa tylko na terenie Polski i po przekroczeniu granicy funkcja teleopieki będzie nieaktywna.

Nie, opaska SiDLY jest osobistym urządzeniem. Jest indywidualnie przypisana do Karty Pacjenta. Dzięki zawartym w niej danych możemy lepiej dbać o bezpieczeństwo Pacjenta, a w sytuacji zagrożenia pomoc zostanie udzielona szybciej.

7. Reklamacja

Wybierz dogodną formę kontaktu z nami

Zadzwoń do nas

Telefon do nas to najszybszy sposób rozwiązania Twojej sprawy. Zadzwoń pod numer + 48 222 437 737. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 9.00-17.00.

Koszt połączenia z infolinią wg taryfy Twojego operatora. Nasi Konsultanci odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i postarają się rozwiązać zgłoszone trudności już podczas rozmowy. Jeśli nie będzie to możliwe, przekażą reklamację do dalszej analizy i wyjaśnienia przez dedykowany zespół.

Napisz e-mail

Jeśli wolisz napisać, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: helpdesk@teleopiekomat.pl

Jeśli to możliwe w tytule wiadomości wpisz numer IMEI opaski oraz przyczynę zgłoszenia, np. Klient nr XXX / reklamacja.

Wyślij pismo

Nasz adres do korespondencji: Teleopieka Medyczna Sp. z o.o.
ul. Kasprowicza 47
01-836 Warszawa

  1. Zanim złożysz reklamację sprawdź otrzymane faktury, zakres posiadanej usługi i zasady jej działania, aktualne umowy, regulaminy, inne dokumenty, które pomogą w wyjaśnieniu sprawy.
  2. Jeśli jednak zdecydujesz, że Twoja sprawa wymaga naszego wyjaśnienia przygotuj:
    1. dane, które pozwolą nam na Twoją identyfikację – imię, nazwisko
    2. dane kontaktowe: numer telefonu i/lub adres e-mail i/lub adres pocztowy ( w zależności od wybranego sposobu wysyłki bądź dostarczenia Reklamacji).
    3. Numer IMEI opaski i/lub numer umowy, której dotyczy Twoja Reklamacja,
    4. opis Twojej sprawy wraz z datą zaistnienia zdarzenia oraz Twoje oczekiwania (np. naprawa/wymiana urządzenia, zwrot poniesionej opłaty etc.),
    5. numer faktury, jeśli reklamacja dotyczy płatności za usługę,
    6. numer Twojego rachunku bankowego, jeśli Twoim oczekiwaniem jest zwrot pieniędzy.
  3. Ważne:
    • W przypadku pisemnej rezygnacji nie zapomnij o złożeniu własnoręcznego podpisu.
    • Informujemy także, że kontakt m.in. przez media społecznościowe nie jest skuteczną formą zgłoszenia i nie będzie traktowany jako podstawa rozpatrzenia reklamacji.
    • Pamiętaj. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona musi do nas trafić. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, jednak zachowanie odpowiedniej powyżej opisanej formy zgłoszenia oraz sposobu kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pozwoli na jej szybsze rozpatrzenie.
  1. Odpowiemy niezwłocznie po zapoznaniu się z Twoją sprawą. Większość spraw rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.
  2. W każdej chwili możesz otrzymać informację o statusie sprawy, kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta pod numerem + 48 222 437 737. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 9.00-17.00. Koszt połączenia z infolinią wg taryfy Twojego operatora.
  3. Odpowiedź na swoje zgłoszenie otrzymasz w formie elektronicznej, pisemnej lub telefonicznie, adekwatnie do formy złożenia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od zarejestrowania zgłoszenia.

8. Odstąpienie od umowy

    1. Masz 14 dni na odstąpienie od Umowy, liczone od odbioru przesyłki. Pamiętaj, że w przypadku odstąpienia od umowy jesteś zobowiązany odesłać nam kompletny produkt, nie noszący znaków użytkowania.
    2. Wypełnij wzór formularza odstąpienia od Umowy – możesz go pobrać klikając w link: FORMULARZ ODSTĄPIENIA
    3. Zapakuj kompletny sprzęt i włóż Formularz do środka.
    4. Wyślij przesyłkę na własny koszt pod adres:
Teleopieka Medyczna Sp. z o.o. ul. Kasprowicza 47 01-836 Warszawa
  1. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
  2. Do 14 dni otrzymasz zwrot kosztów zakupu na wskazany numer konta bankowego.
  1. Zanim złożysz reklamację sprawdź otrzymane faktury, zakres posiadanej usługi i zasady jej działania, aktualne umowy, regulaminy, inne dokumenty, które pomogą w wyjaśnieniu sprawy.
  2. Jeśli jednak zdecydujesz, że Twoja sprawa wymaga naszego wyjaśnienia przygotuj:
    1. dane, które pozwolą nam na Twoją identyfikację – imię, nazwisko
    2. dane kontaktowe: numer telefonu i/lub adres e-mail i/lub adres pocztowy ( w zależności od wybranego sposobu wysyłki bądź dostarczenia Reklamacji)
    3. Numer IMEI opaski i/lub numer umowy, której dotyczy Twoja Reklamacja
    4. opis Twojej sprawy wraz z datą zaistnienia zdarzenia oraz Twoje oczekiwania (np. naprawa/wymiana urządzenia, zwrot poniesionej opłaty etc.)
    5. numer faktury, jeśli reklamacja dotyczy płatności za usługę
    6. numer Twojego rachunku bankowego, jeśli Twoim oczekiwaniem jest zwrot pieniędzy
  3. Ważne:
    • W przypadku pisemnej rezygnacji nie zapomnij o złożeniu własnoręcznego podpisu
    • Informujemy także, że kontakt m.in. przez media społecznościowe nie jest skuteczną formą zgłoszenia i nie będzie traktowany jako podstawa rozpatrzenia reklamacji
    • Pamiętaj. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona musi do nas trafić. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, jednak zachowanie odpowiedniej powyżej opisanej formy zgłoszenia oraz sposobu kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pozwoli na jej szybsze rozpatrzenie
  1. Odpowiemy niezwłocznie po zapoznaniu się z Twoją sprawą. Większość spraw rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.
  2. W każdej chwili możesz otrzymać informację o statusie sprawy, kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta pod numerem + 48 222 437 737. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 9.00-17.00. Koszt połączenia z infolinią wg taryfy Twojego operatora.
  3. Odpowiedź na swoje zgłoszenie otrzymasz w formie elektronicznej, pisemnej lub telefonicznie, adekwatnie do formy złożenia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od zarejestrowania zgłoszenia.

9. Promocja dla klientów "Biedronka"

  1. Aby skorzystać z promocji dla obecnych i przyszłych Klientów Biedronki należy użyć kodu „BIEDRONKA” podczas składania zamówienia.
  2. Koszt zakupu opaski z wykorzystaniem kodu: 699,00 zł. Cena regularna wynosi 999,00 zł.
  3. Miesięczny koszt objęcia rocznym świadczeniem zdrowotnym teleopieki z wykorzystaniem kodu: 39,99 zł. Cena regularna wynosi 50,00 zł.
  4. Oferta promocyjna obowiązuje do 30 kwietnia 2023 r.
  5. Pełny Regulamin Promocji „Biedronka” dostępny jest po kliknięciu w link: REGULAMIN PROMOCJI
Shopping Cart

FORMULARZ KONTAKTOWY

Zadaj pytanie, a odpowiedź otrzymasz na wskazany adres e-mail do 48h od wysłania
Chroń swoje dane. W wiadomości nie wysyłaj swoich pełnych danych osobowych, numeru
karty kredytowej/ debetowej, swojego numeru PIN, numeru dowodu osobistego czy numeru PESEL.