Jako jedyni w Polsce oferujemy naszą opaskę telemedyczną w pakiecie z dostępem do całodobowego centrum telemedycznego.
Jest to jedyny na rynku produkt polski. 

Centrum teleopieki SiDLY:

Do centrum ratunkowego przesyłane są wszystkie pomiary na bieżąco wykonywane przez opaskę. Dzięki temu nasi ratownicy zawsze mają komplet informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o interwencji w przypadku wciśnięcia przez użytkownika przycisku SOS lub wykrycia upadku.

Przewagą centrum ratunkowego nad klasyczną opieką jest możliwość błyskawicznej reakcji na sygnały płynące z opaski takie jak wciśnięcie przycisku SOS lub wykrycie przez opaskę upadku.

Gwarantujemy dostępność naszej teleopieki 24/7/365.

Opaska telemedyczna SIDLY Care Pro

SiDLY Care 2 posiada deklarację zgodności CE.

Lista funkcji:
– Detektor upadków
– Przycisk SOS
– Pomiar pulsu
– Pomiar saturacji
– Lokalizacja GPS
– Asystent głosowy
– Dwustronna komunikacja głosowa
– Krokomierz
– Czujnik zdjęcia opaski
– Ładownie indukcyjne

Opaski SiDLY Care to jedyne urządzenia na rynku w całości zaprojektowane i produkowane w Polsce.

0
lat na rynku
0 +
użytkowników
0 +
Interwencji ratujących życie w 2021

Nasza misja

“Umożliwić każdej osobie stałą opiekę medyczną, niezależnie od miejsca, czasu i wykonywanych czynności.”

SiDLY Healthcare jest podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod nr  000000232248.

Funkcje Opaski SiDLY Care Pro

Wbudowany w opaskę czujnik upadku uruchamia się, gdy jej użytkownik przewróci się i nie porusza przez następne kilkadziesiąt sekund. Nie ma wówczas potrzeby naciskania przycisku sos, gdyż opaska automatycznie łączy się z telecentrum. Dzięki tej funkcji opaska wydaje komunikat głosowy „wykryto podejrzenie upadku” i łączy się z ratownikiem medycznym w telecentrum. Ratownik stara się nawiązać kontakt z osobą poszkodowaną poprzez opaskę. Jeśli próba zakończy się niepowodzeniem, kontaktuje się z rodziną właściciela opaski oraz wzywa karetkę pogotowia.
Pytania i odpowiedzi: Detektor upadku
Opaska wyposażona jest w czujnik pomiaru tętna. Pomiar tętna wykonywany jest w regularnych odstępach czasu. Interwał w jakim dokonywany jest pomiar można ustawić na platformie internetowej.
Pytania i odpowiedzi: Pomiar tętna
Funkcja geolokalizacji umożliwia określenie dokładnego położenia użytkownika i zapewnienie mu pomocy dokładnie tam, gdzie jej potrzebuje. Dzięki wbudowanemu nadajnikowi GPS ratownik przeprowadzający interwencję zawsze wie ,gdzie może odnaleźć użytkownika w potrzebie. Dodatkowo lokalizacja jest wzmocniona technologią AGPS, wifi. W razie konieczności ratownik może przekazać dokładnie położenie rodzinie lub innym służbom ratunkowym.
Pytania i odpowiedzi: Geolokalizacja
Dwusekundowe przytrzymanie przycisku na opasce pozwala na połączenie się z ratownikiem. Do telecentrum zostaje wysłana wiadomość składająca się z komunikatu SOS, lokalizacji i aktualnego pulsu użytkownika opaski. Ratownik na podstawie przesłanych informacji oraz wywiadu z użytkownikiem opaski podejmuje decyzję o interwencji. Jeśli użytkownik nie odpowiada, niezwłocznie wykonywane jest połączenie na jego telefon lub telefon jego bliskich oraz wzywana jest pomoc. Dzięki tej funkcji użytkownik otrzyma natychmiastową i profesjonalną pomoc.
Pytania i odpowiedzi: Przycisk SOS
Opaska jest noszona przez użytkownika na nadgarstku jak zegarek. Podobnie jak zegarek użytkownik zdejmuje ją w niektórych sytuacjach np. na basenie lub na czas ładowania. Dzięki wbudowanemu czujnikowi użytkownik już nie zapomni jej ponownie założyć. Gdy czujnik wykryje, że opaska przez godzinę nie została założona - wyśle komunikat na aplikację. Jeśli opaska nie zostanie powtórnie założona, po 6 godzinach od zdjęcia opaski zostanie wykonany telefon do użytkownika przypominający o jej założeniu.
Pytania i odpowiedzi: Czujnik zdjęcia opaski
Dwustronna komunikacja zapewnia kontakt między użytkownikiem opaski a telecentrum, które jest dostępne na jego każde wezwanie. Aby wykonać połączenie z ratownikiem użytkownik naciska przez dwie sekundy przycisk SOS. Na opaskę może również zadzwonić sam ratownik z telecentrum w momencie, w którym opaska wykryje nietypowe odczyty. Ma to miejsce np. w przypadku zdjęcia opaski. Dzięki tej funkcji użytkownik może w wygodny i szybki sposób skontaktować się z ratownikiem nawet gdy nie ma przy sobie telefonu.
Pytania i odpowiedzi: Dwustronna komunikacja
Spersonalizowany asystent głosowy ma za zadanie informować użytkownika o statusie opaski. Za pomocą komunikatów głosowych poinformuje Cię o poziomie naładowania baterii, rozpoznanych akcjach czy konieczności zażycia leków. Dzięki tym komunikatom, łatwiej Ci będzie korzystać z opaski na co dzień!
Pytania i odpowiedzi: Asystent głosowy
FAQ Opaska - Bateria
Opaska - karta SIM
Opaska - pozostałe pytania
Teleopieka
Teleopieka - Aplikacja
Masz więcej pytań? Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

Zadzwoń pod numer 222 437 737
lub skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego

Co piszą o nas klienci

Reprezentujesz samorząd lub szpital?
Zobacz jak rozwiązania telemedyczne SiDLY mogą pomóc Twojej jednostce.

Twój koszyk

FORMULARZ KONTAKTOWY

Zadaj pytanie, a odpowiedź otrzymasz na wskazany adres e-mail do 48h od wysłania
Chroń swoje dane. W wiadomości nie wysyłaj swoich pełnych danych osobowych, numeru
karty kredytowej/ debetowej, swojego numeru PIN, numeru dowodu osobistego czy numeru PESEL.